14898 steg ...

Ja det blev det igår, en lördag med lite ikea-spring och massa spring (i onödan) på stan.
Kul party hos Katarina i Solna (men det är ju skamligt att man ska behöva en GPS för att hitta rätt, vaaaa!) å underbart kul å träffa Elin igen, har inte gjort det sen hennes norrlandsfest :

Well well .. efter partyt så tänkte jag gå på vardagsrummet, men det fick jag inte för vakten, trist tänkte jag å gick hem å la mig.

Idag har jag varit ute å gått en sväng (från skanstull till slussen, via hornstull :P).
Ikväll blire T-Dance, ska bli intressant!

Föressten.. är det bara jag som tycker Kavli-reklamen är hysteriskt rolig?



Åh.. just det.. jag har lagt upp Håkans bilder på växjövimmel.se nu, för er som inte vet så är Håkan min handplockade fotografersättare på växjövimmel.
Ta en titt!
http://www.vaxjovimmel.se/


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010