Gårdagens partaj

.. inträffade i Tyresö hos Maria.. nästan alla vart alkoholfria haha.. kul!
Så vi råkade hitta hennes cd-skivesamling med massa roliga låtar .. rena klassiker ;)

Sen efter det så drog vi vidare till Göta Källare, efter en snabb avstickare för att köra hem den andra Maria en bit ut i skogen.
På vägen ut drog jag på turklåten, som Kambiz blev fantastiskt förtjust i, så att han vill göra en mix på den .. muhahaha

Sen drog vi vidare till GK som sagt, å där var .. ptja .. sådär.

Idag har jag varit i Sigtuna och fotat lite, mysigt ställe, synd bara det ligger så jävla långt bort :

Nu blir det plättar! MUMS!


**
Lite senare:

Jag hittade en blog jag måste dela med mig av:
http://stureplansvackraste.blogspot.com/

har aldrig skrattat så mycket förr!


2 kommentarer:

  1. Anonym

    Ja just ja du har ju blivit Stockholmsbo nu också? :D

     
  2. Kontakta mig

    Min nya blogg.

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010