Dags att bryta upp nu..

Vi har ju hållit ihop länge, väldigt länge, nu, ja ända sedan tvåtus... nä, ända sen högstadiet om jag minns Rätt.
Men, tiderna förändras och vi blir äldre och visare och vi växer helt enkelt ifrån varandra.
Det är inte mig det är fel på, det är dig.

Du började ta mig för given och du började lura mig, bedra mig och gå bakom min rygg.
Och det är ju inte kul att läsa i tidningarna vad du håller på med, man litar ju liksom på dig.

Men, nu är det över i alla fall, och jag har faktiskt redan börjat gå vidare, då jag får många erbjudanden som är svåra att motstå varje dag.
Var faktiskt så sent som igår och bedrog dig.. förlåt, men jag ville prova lite nytt.

Så .. härmed så gör jag slut med dig..
Dags att gå vidare, du klarar dig garanterat utan mig, och jag får hitta någon annan med trevliga erbjudanden, egna varor och vad de nu tänks erbjuda.


Tack för mig, det har varit trevligt.. men nu är det slut ICA.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010