I´m Back!

Å så kul jag haft!
Det är verkligen givande att åka på utflykt med jobbet :)

Vi åkte ju som sagt till Åre den 14/2, och efter en massa flyg å bussåkande var vi framme vid vårt boende de här dagarna: Parkvillan
Ett mysigt ställe som kände som hemma, direkt!
Så efter att ha hämtat skidor å sånt så intar vi första middagen, som var .. samma som knugen hade fått äta dagen innan. Muhahaha!

Nåja.. dagen efter åkte jag skidor för första gången, det gick väl sådär, men jag hade turen att bokstavligen snubbla över en skidlärare i gruppen som hjälpte mig med grunderna.
Mot slutet av dagen åkte jag hyfsat, eller.. ptja.. jag kunde svänga å stanna iallafall!
Men jag hade förbannat ont i mina ben, så jag blev lite otrevlig mot allt å alla å de där jävla backarna tog aldrig slut, jag hatade allt då.
Men.. jag tog mig ner på ren jävelskap.

Såå .. efter skidandet drog vi å körde skoter, huuuuuur kul som helst, de är så man förstår att folk är norrlänningar :P
Efter det badade vi tunna å sånt där som hör till.

Sen drog vi ut på krogen, eller.. astråkiga stället Bygget, riktigt unket!

Dagen efter blev jag upplurad högst upp och fick panik så jag hoppade över skidåkandet den dagen, efter att ha fått åka ner igen med liften :|.
Men jag hade trevligt ändå, å dagen slutade med en brakfylla på Country Club.. med Barbados! :P

Men nu är jag hemma igen, å har sanslöst ont i benen.

I övrigt då?
Mitt gamla skötebarn; min lägenhet i växjö, ligger ute på hemnet nu.. känns.. lustigt.
Killen jag sålde min C2:a till har mailat å bett om att få lite bilder på den, han ska sälja den igen.. efter bara ett halvår, stackarn!
Å jag har lagt in en slutgiltlig order på pacemakern nu, vet inte, men allt känns som en bluff .. nåja.. vi får väl se.
Är det på riktigt kommer jag ha en ashäftig mp3spelare i mars :)


Nu ska jag natta en Tiger .. Sov sött!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010