EN kryssning, nästan som alla andra..

... förutom att den slutade med att jag fick en underbar maginfluensa :)

Men förutom det var den bra, musik i toppklass och ett folk i världsklass, första gången jag hade med mig en av mina "gamla" vänner, den gamle Tysken, och till och med han gillade upplägget .. haha.

Jag fortsätter skriva när jag är klar med bilderna ;)

Btw: Mike Foyle - Pandora .. mumma!

----

Så nu är jag klar med bilderna, äntligen!
Ibland har det sina fördelar med att vara hemma å sjuk, även om det inte är så jävla kul..







Hur som haver .. sprattla in på www.bejbi.se så ligger de där ;)




----

Ja, nu undrar ni säkert hur bio-dejten gick i torsdags, jo jag kan säga att den gick jättebra, inte för att jag vart det minsta orolig, men den gick bra.
Även om jag tydligen är en popcornhöna.
Vadå, jag kan väl inte rå för att det ligger mer popcorn på golvet och i stolen när jag är klar än vad som ligger i magen? :P

Vi såg på Sweeney Todd, lagom dålig film.

Å så blev de lite mys på Muggen med sen efteråt :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010