Lite bilder från förra veckan ;)

Här åker jag hiss ;)

Ett trevligt litet meddelande på ett kvitto från Cliff Barnes (som förövrigt har SJUKT god mat för billig penning på måndagar).

Gick förbi en filminspelning på Götgatsbacken, listade sedan ut att det måste vara filmatiseringen av Stieg Larsons böcker om Millennium och Mikael Blomkvist :)

Körsbärsträden i Kungsan, behövs det sägas något mer?



Vem vill inte ha sin gröna oas mitt i staden?

Taget med min LX2
Var tvungen å mysa lite med mitt 50/1.8 .. använder det alldeles för sällan!

MIN

Åh, just det.. idag har jag fått äran att lägga upp någon annans bilder på bejbi.se :)


1 kommentarer:

  1. Unknown

    Åååh, sööt flicka du har fotat! Är hon inte bäst så säg! :)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010