Är jag lat eller bara snål?

.. jag köpte en ny stegräknare idag, min gamla är lite .. opålitlig :P

Dock.. jag beställde den från internet, smidigt juh!
Men ack så lat, men, den var faktiskt 200kr billigare där, och det skrattar man inte bort: För Mellden hade det varit 10 öl, ffs!

Igår var det lugnt och skönt, var i parken bakom skrapan o hade trevligt med ett gäng festisar.
Några grillade å några drack (jag drack bara 2 öl faktiskt!) och sen så satt vi kvar där, i regnet.. typiskt va? Ska alltid regna på valborg!!

Dock dog festen lite när polisen kom å sa att man inte fick parkera i en park.. meen meen.
Jag gick hem via 7-eleven (där jag köpte mig en Ben&Jerry Cookie Dough glass) å när jag var hemma så klämde jag i mig glassen till senaste simpsos och Big Bang Theory :)

Jobba imorgon, sen hem å tvätta vid 12 å sen till Linkan vid 16 tiden.
Pati pati!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010