Nu har jag gjort som alla andra små nördar..

.. jag har skaffat mig ett Flickr-konto.
Bara å söka på Jofawe så hittar ni min stream där.

I övrigt då?
Jag spenderade större delen av gårdagen med att leta sprängskisser till Nikon D80, för att eventuellt kunna byta ut skiten själv, men det var smått omöjligt.
Hittade däremot till en D50 och D70, och de är ju rätt lika.

Nästa vecka är Midsommarveckan, fullspäckad för min del, jävligt kul! :)

Onsdagen blir.. jobbig.
Läkarundersökning kl 10, Distriktsträffen på jobbet börjar kl 12, sen köra hem till växjö (där jag förhoppningsvis ska få skeda med Stoffe på natten) kl 20 ungefär.
Sen .. dra till Alvesta, hämta husvagnen och sen dra heeeeela vägen i 80 knyck till Köpingsvik, Öland.

Kl 12.01 ska jag åtminstånde ha druckit 1 öl!
Ska förövrigt bli jävligt kul å träffa grabbarna igen, även om Engan, Nisse och Ola inte kommer vara med.. tyvärr.
Men Jag, Tysk, Mellden, Strååt, Kalle, Anna, Linn och Melina kommer iallafall ha jävligt kul!

Men jag ska ta de lite lugnt iaf.. har lovat min bejbi det!


1 kommentarer:

  1. CrisUbilla

    och snart kanske även jag har skaffat mig ett sådant konto! när jag nu tar mig i kragen o skaffar mig en kamera! :P

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010