Jo för fan, tunnis, jag har haft en bra helg!

Började i fredags, då jag å ett litet glatt gäng drog till Västerås för att festa till gamla 90-tals klassiker, ni vet sånt man dansade till på mellanstadiediscot ;).
Det blev mycket alkohol och inte så mycket sömn, då två (av 7) hade högljutt sex i sängen i den lilla ettan vi alla sov i..
Men då jag började nyktra till när jag kommit hem till sthlm igen på lördagen så fick jag det tråkiga beskedet att jag inte fick låna PS3:an nå mer, så jag spenderade _hela_ lördagskvällen åt att spela GTA 4 :)

Well well.. Söndag blev det och jag fixade upp bilderna (som ni kan se om ni trycker på länken i förra meningen, eller här, eftersom jag la upp Gis bilder nyss ;)) och så blev det ju såklart Thaibåten med.
Denna gång med en trevlig grill på Bjurholmsplan (som de tydligen hade JÄTTEMÅNGA av förra sommaren när de skulle locka upp mig, men som jag hittils bara sett EN.. erhm) där Adde och Frida stod för käket. Smaskens! :)

På vägen hem från Thaibåten så stannade jag å tog en Greenburger på hörn-kebaben på skanstull å vinglade sen ut på götgatan å började traska uppåt (Då 4:an´s buss slutat gå 5 minuter tidigare å tunnelbanan stängde precis när jag var framme vid den).
Sak samma, jag gick uppåt å kom ungefär till andra tunnelbaneuppgången då jag stanna en taxi.
Frågade vad de skulle kosta till Görwellsgatan, å han undrade om jag skulle ta de brunt eller vitt (visst, det är EuroPride, men nån måtta får de vara!).
Jag valde vitt, iaf :O
Vi hade dock ett intressant samtal om stekare och deras livstil, om att han mer än ofta kör hem folk som sitter och gråter för att de gör av med så mycket pengar men ändå kommer hem ensamma (muhahah) och att han tyckte de skulle fan lära sig lite vett.
Nåja.. när jag var framme hemma på min gata så märker jag att han måste stängt av taxametern vid Zinkensdamm, så jag behövde inte betala mer än 64kr för resan hem :)




Undrar om jag inte betalade brunt ändå.. bäst å köra med silvertejpskallingarna i natt med :P

---- lite senare:

Just det.. en sak till:
På Thaibåten stod det en brud å tokraggade på mig, men som jag snällt å vänligt avvisade, då började hon ragga på min vän Jenny som för en gångs skull skulle bjuda igen den där Linköpingsresan för läääängesen (tack för drinken föressten Jenny ;)).. well .. hon gick stenhårt på henne å började säga att jag var så trevlig trots att jag var gay å allt de där..
Alltsåååå.. är jag verkligen så bögig som jag fick intrycket av att vara ikväll?!


3 kommentarer:

  1. Anonym

    Skaffa fram lite bättre väder då, så ska du se att det blir grilla av :p

    Förresten så är vi många som vet att du är bi, men du har inte förstått själv än hur det ligger till...

     
  2. Anonym

    Skulle nog säga 70% homo och 30% rak :P

     
  3. SvartSmurfen

    vad spelar de för roll vad du är? ;)

    De viktigaste är ju att du är MIN! =D

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010