Idag har jag inte gjort något vettigt.. alls!

Eller, jo de har jag ju.. har ju fått upp ett bra gäng bilder från helgen.
Dels från Blommor och Bin i lördags å dels från Thaibåten i söndags.
Skulle även ha lagt upp bilder från Grand Garbos i lördags, men den småkukade vakten, som uppenbarligen trodde han var kung över stureplan eller något, tyckte att jag inte skulle få ta in min kamera.. haha.. INTE IN MED KAMERAN?! Vafaan.. Lätt att jag ska smutskasta det där skitstället hädanefter.
Jag menar, egentligen.. vem FAN åker till SUMPAN för att gå ut? Nej tack!

Men hur som haver, när jag vaknade idag (runt 14) så regnade det ganska mycket.. så jag beslutade mig för att ha en "sitta inne å spela tv-spel´s dag"
Å det har jag haft med, och jag tänkte komma i säng i hyfsad tid.. (visst klockan är typ ett på natten, men den är mindre än den var när jag kom hem igår (dvs runt 4-isch)).
Så min dag idag har bestått i att spela GTA 4 (ja, jag är lite senare än alla andra!)


Å, just det.. Tysk den jävla apan ska inte med på kryssen, om ni vill veta varför kan ni ju ringa honom, han står under sitt riktiga namn på Eniro.
Själv tycker jag det är uselt gjort av honom och att han får regn hela jävla veckan!!

Så .. mina 2kr i debatten där..



Sen.. Har jag hittat bästa bloggen igen med Stureplans vackraste!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010