Som några vet..



.. så har jag klättrat på väggarna här, mest på grund utav att jag inte haft någon mottagning på min tv, och det är rätt tråkigt att _bara_ kunna kolla på gamla Southpark avsnitt å dylikt.

Så.. jag fick ett tips av min vän Niklas att min nya fina tv har inbyggd digital-tv mottagare, och att jag bara kunde koppla antennsladden mot något metalliskt så funkar kanalsökningen.

Så .. jag byggde en egen antenn .. hihi.

Lite maskeringstejp gjorde susen, hade ju ingen el-tejp!

Måste ju ha något att stödja konstruktionen på (dvs 3m rullad FK som jag hittade i en låda här..)

Sökningen gav bättre resultat än jag hoppats på!

Tyvärr blev det första programmet American Idol, men bättre än inget!




Föressten, nån som kan komma på vad jag ska göra med mitt badrum?
Den som kommer på något snyggt bjuder jag på en hemlagad middag!


Sen balkongen.. Samma sak där, den som kommer på något jag kan göra med den för rimliga pengar, får en hemlagad middag! :)


4 kommentarer:

  1. Anonym

    För det första så trodde jag att vi var överens om att du skulle måla väggar o tak i vitt i badrummet.

    För det andra - den som rör balkongen e DÖD, för den skulle jag få inreda.. eller, utreda - den sitter ju på utsidan :-p

     
  2. SvartSmurfen

    jag säger desamma som Gis, trodde de var klart med att de skulle bli vitt i badrummet...

    Men får hon balokongen vill jag få tjing på resten av badrummet, har ju endel idéer om de...
    ...de vet du väl! ;)

    Har tänkt lite på de, ska nog gå att lösa...

    ...men middag hoppas jag på endå! =P

     
  3. Patric

    Nu är det såhär att ni båda har haft mer än 2 veckor på er att fundera ut något och ni har fortfarande inte ens kommit med några förslag. Därmed har er exlusivitet gått ut!

    Så äre..

     
  4. SvartSmurfen

    Hah!! Jag har kommit med mängder med förslag! JUH!!! *_*

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010