Vissa dagar ..

.. känns det bara bra, visst det är något med dagen som gör att den är trist på sitt sätt; i detta fall att Helén åker hem till sitt idag.
Meeeen, jag kan väl vara lite lycklig ändå, trots det :P

Iallafall, idag så fick jag en länk på Meebo från Laszlo, mannen med luggen.
Det var han som frågat om jag var intresserad av att fota lite åt honom.
Spolat lite frammåt så blev resultatet såhär: Metro Danmark.

Tack för möjligheten, Laszlo, och tack för att du ställde upp Helena! :)
Alltid kul att leka proffs.. hihi.

När jag kom hem samma dag så hade jag fått ett mail på facebook där en ytligt bekant kryss-tjej frågade om jag ville ta bilder på henne som hon skulle ge sin kille i present. Fine Nude Art .. Oh yes! Klart jag är Game på en sån sak!

Fan .. frågan är om det inte släpper för mig nu.. tänk, jag kanske blir bättre än Tony en dag ;)
Nångång.. nåååångång!

Imorgon kommer Stoffe och Fräsen, fast det verkar som om fräsen bangar i sista sekund.. inget ovanligt förvisso, mest tråkigt! Tycker jag iallafall, hade sett fram emot detta!
Men med Stoffe kommer mitt flyttlass, wiiehohoooo .. jag kan få börja laga mat igen! =)

Föressten, idag var jag hemma en sväng för Tele2 skulle komma å kolla till min kabel-tv som inte funkar.
Det visar sig efter lite enkel felsökning och shitshatter med montören Patrik (25årig kille, 185cm lång, mörkhårig och trevlig.. dvs en exakt kopia av mig), att de itne dragit någon kabel till min lägenhet pga den satt ihop med den brevid tidigare.
Sen på äkta hantverkarvis så diskuterade vi när det skulle göras, och han la handen på hjärtat och sa att om jag ville ha så skulle jag få vänta till November.. såvida jag inte fixade det själv, haha.
Så jag får uttag, kabel å allt sånt som behövs, så ska vi borra lite i grannens lägenhet och fixa :).
Yaaaay!

aaa.. å just det.. när det ringde i Patrik´s telefon .. tro fan att han hade låten i föregående inlägg som ringsignal.. Tuuuuuuuuuooooooofffhhhhhtttthhh!!!

Jag vill ha en D700 .. kom med förslag till varför jag ska köpa en kamera för 25000.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010