Den som söker skall finna!

Ja, så sant som det är sagt!

Helén och jag såg en reklamfilm idag med en mysig låt i, och jag börjar genast tänka på en jätteskön låt som jag såg på ztv eller mtv för länge sen.
Så .. jag börjar leta, både på Youtube och Google.

Mitt första sökord var: Animated doll movie..

Och .. så då, efter 2 timmar, hittar jag den :)



Fantastiskt!

Nu ska jag bara se till att inte bli förkyld eller få ont i halsen.. kryssning på torsdag är det vi vill haaa.. jag vill ha torsdag idag!


2 kommentarer:

  1. Anonym

    Har du för mycket fritid om du kan sitta i 2h och leta efter en film.
    På tal om förkylning så hag jag precis åkt på världens förkylning. så kom hit så kan jag smitta ner dig. Själv är jag sängliggande hela dagen. Helt utslagen ush ush.
    Kram kram

     
  2. Patric

    vafan.. jag satt faktiskt med midsommarbilderna i PS samtidigt.. Hur går det med dina bilder föressten?
    Mina bilder består till 79% av brudar, resten är sprit och manliga könsorgan.
    Dina borde vara 94% brudar och resten manliga könsorgan .. muhahaha :P

    Och du vet väl att du hade varit frisk om du skulle varit med på kryssen.. så går det om man inte följer med :P

    =D

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010