Patric

... jag var tvungen, okej?!
Man kan ju skicka sms till 118100 där man frågar "Vem är namn efternamn?" och man får svar efter några minuter.
Jag gillade inte första, så jag gjorde ett försök till ;)


118100 tror att Patric är en i det närmsta perfekt kille som både älskar och blir älskad av de flesta. När han inte pollerar sin naglar eller lockar håret tycker han om att meka med sin fars Harley Davidson från 1974.


Det där stämde ju inte så jättebra.. sen felstavningarna är faktiskt direkt från smset jag fick. Dåligt!

Så, hur blev andra försöket då, då jag skrev med hela mitt namn?


118100 tror att Patric Alexander är en ohyggligt snygg grabb som har hela paketet. Utseendet, personligheten och kunskapen om finska järvars vintervandringar, oemotståndlig alltså.


Jo man tackar ja!

Om ni inte tror mig?




Sen har jag fått önskemål om att visa hur mycket större min nya kamera verkligen är jämnfört med min gamla sletna D80 :)


 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010