Frukten av min börda..

.. Ni minns säkert hur jag satt och slet i håret av förtvivlan på hotellrummet i Helsningfors?
Ja jag satt och skrev en guide till hur man blir en bättre filmare åt tidningen Digital Life, som jag på något sätt (som jag inte riktigt fattat hur) blivit indragen i.

Iallafall.. är ni sugna på att se resultatet?
Klicka här och bläddra till sidan 6 så får ni se ;)

Btw.. jag har hittat en bra radiokanal som spelar sjukt BLANDAD musik.. 107,5 här i Stockholm. Radio75 heter den.. det är samma gamla radiopratare som var på Hit FM innan, haha. Men de spelar bra musik .. har hört både Ferry Corsten, Armin och Shah.
Inte illa på en innerstadsradiokanal som den!

Ikväll kommer mamma och Micke hit till mig, jag måste erkänna att jag stressade som fan igår för att få lägenheten ren och fin. Ehrm.. vet ju hur morsan är!
Lite trist att de inte får träffa Helen, meeen, de kommer fler tillfällen juh!

Men jag känner mig jäkligt satt i andra hand här, har ju bott i stockholm snart exakt 10 månader.. å först nu kommer de å hälsar på!
Å det är inte ENBART för min skull, utan de passade på när Micke ändå skulle upp till sitt jobb (eller ja..) i Nyköping för att lämna alla sina saker eftersom han sagt upp sig och ska böra som nån försäljningschef på Alstermo Kabel, kul för honom, neggigt för mig, Niclas och Mattias: Inga fler gratis eluttag i glas och sånt :|

Men kul! :)

Uppdaterar efter helgen med vad de säger!


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    mm, de blir så där.. allt händer när jag är på jobb. när jag är hemma är de dött.. =P

    ska folk träffa mig får de baske mig ta och åka båt. ;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010