Lite mer film..


Fragma - Tocas Miracle .. med allsång .. så vackert!

Måste säga att kvalitén på det jag filmar med min mobil (Nokia 6220 Classic) är heeeelt outstanding!

Denna låten är lite speciell för mig.. påminner om ungdomens glada dagar!
Och inte nog med det, när jag skjutsade brorsan till Ljungby i början av december förra året så kom Inpettomixen av just tocas miracle på i bilstereon, varpå han säger: Detta är ju MIN låt!

What are the odds?!

Att jag ungefär 1 timme efter att ha hört låten i söndags så fick jag ett sms från just min bror. Jag har blivit farbror igen :)

What are the odds?!

Massa konstiga saker hände i helgen.. jag vet inte om jag .. nä jag orkar inte ta upp dem här, ni kan säkert läsa om dem i de andras bloggar. De räcker!
Blev själv lite besviken på en av mina vänner.. väldigt besviken!

Men det löser sig, det gör det alltid!

Btw.. jag råkade Frizla Helen idag .. :) Sug på den Colin Zeal!

Å nångång måste jag berätta om mina nya kameraleksaker: Den här, ett par sånahär (som jag måste göra såhär med) och ett sånthär (som iofs innehåller de båda tidigare nämnda, men ändå :P)
Men de blir en nästa gång!


2 kommentarer:

  1. Anonym

    WOT? Du får ju förklara vad det innebär att Fritzla sin flickvän? Det lär ju inte ha gått 24 år sen du träffade henne så?!? ;)

     
  2. kursu

    ftp://packetnoise.org:2121/cd116/Fragma-Tocas_Miracle_(Incl_Alex_Elle_And_Samuele_Sartini_Mixes)-Promo_CDM-2008-iHF/05-fragma-tocas_miracle_(inpetto).mp3

    Tror det där är den versionen som de lirade på Colors btw =)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010