Uppdatering ang. mitt Visa!

.. det har fortfarande inte kommit!
Ringde banken igår och frågade varför, då säger hon att man måste godkänna att banken beställt nytt kort .. eeeeeh

Så jag är inne på en hel vecka utan pengar nu .. sist jag handlade fick jag göra det med enkronor och femmor ur min burk med parkeringspengar.
Det var inte så poppis!

Men antar att jag får fortsätta med det tills måndag då.

I övrigt så ringde det en fd kollega till mig idag och bad mig ta bort bilden på hans kuk bland mina midsommarbilder .. hahaha.. men de gjorde jag, snäll som jag är!

Oooo just det.. bilderna ni alla väntat på:


Klicka på Söta Tottoro som smuttar på min Kaffe Karlsson för att se vår resa till och från Finland häromveckan ;)


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Du erkänner! Totoro ÄR söt!! =D

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010