Jag tror..

.. att jag är på väg att gå in i väggen nu.
Inte på grund utav att jag har mycket att göra på jobbet, tvärt om, ju mer jag har där desto mindre tänker jag på mitt privata jag.

Mitt problem ligger på den känslomässiga skalan.. och förhoppningsvis får det en lösning ikväll.

Jag vet inte hur bara.. men förhoppningsvis kommer vi fram till något, jag klarar inte längre iallafall. Vill bara lägga mig ner på golvet och gråta nu.

Suck.

Får återkomma med min helg i Alvesta/Växjö.
Var jävligt skönt att komma hem en stund, komma bort, känna sig välkommen.
Var ett besök fyllt av överaskande skönhetsoperationer, vänner, tiggare, datorformateringar (ja, min nya bärbara tackade för sig efter bara 3 dagar), bortskämda småkids och takeaway-mat på HotWok.

Men jag återkommer.. just nu så känner jag bara ingenting.


2 kommentarer:

  1. Anonym

    Du finns i mina tankar vännen

     
  2. SvartSmurfen

    och nu då...? ^^

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010