Turbulent dag .. minst sagt.

.. den började jäkligt dåligt.. riktigt uselt faktiskt.

Men.. mycket ordnade upp sig, och.. på vägen till pizzerian (vågade faktiskt ta mig till en pizzeria här i närområdet) så ringer jag upp min uppdragsgivare på digitallife som hade ringt men jag missade de samtalen.

Han .. erhm .. tyckte jag skulle ta detta.
Och, OM allt klaffar, så kommer jag ta kort på denna mannen på tisdag ;)




Thihi

Bilden är skamlöst snodd från googles bildsök på namnet och jag har klippt å donat i det fantastiska programmet SUMO Paint (som är en webbaserad version av Photoshop .. kalas för oss som har spärrade datorer på jobbet ;)!)


3 kommentarer:

  1. Anonym

    är inte det han som spelar James Bond i de senaste filmerna? :)

     
  2. Patric

    Klart det är Daniel Craig, den nya James Bond ;)

     
  3. Anonym

    woohoo va roligt! :D lycka till!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010