Ja, såhär såg det ut när jag tittade ut genom fönstret idag: SNÖÖÖÖ!!! :)
Perfekt, tänkte jag å gick ut med mina kameror (både min gamle D80, som numera tjänar som experimentkamera och min D300 som jag fotar när jag fotar med ;)).

Nedanför har ni min dag, hehe.


Med hålkameran, 6 sekunders slutartid, ISO 400 och bländare .. eeeh.. de finns ingen ;)

Med hålkameran, 6 sekunders slutartid, ISO 400, bländare 0

Med hålkameran, 6 sekunders slutartid, ISO 400, Bländare 0

Mörkerfoto med låååånga slutartider, här ISO 320, bländare 22 och slutartid 15 sek.
(använder mitt helmanuella Zenitar 16/2.8 här)
Min trappuppgång

Rålis, 20 sekunder, bländare 22, ISO 320

Västerbroplan, 20 sek, bl. 22 och ISO 320

Hjärtformad bländare.. mer om den senare ;)

Och äntligen fick jag mitt bad som jag tjatat om i en vecka nu .. de var sååå härligt, en kall öl, bra bok och lite choklad gjorde mig sällskap!


Var även på Toys´R´Us och inhandlade ett jävligt gulligt gosedjur åt min brorson Melvin som ska döpas om en vecka.
Det var mycket barn där, men jag lyckades gå in, göra min grej och ut.. fort.
Sen hälsade jag på Maria när jag ändå var i de krokarna .. hihi.
Klad hest!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Tuffa bilderna blev. det blev verkligen som en tavla de där översta :)
    Va kul att du tittade förbi, det får du gärna göra om ngn gång. Klad heest!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010