Det springer runt massa barn här ..

.. nån har tagit med sig två djävulsungar till jobbet idag.
Jobbiga, snoriga, högljudda och .. jobbiga!

De springer av och an i korridorerna, de hittade tomma ritningsrullar som de går runt å slår folk med.


Och nu har de hittat klockan som vi använder för att ringa i när det är rast.
GUD VAD JAG HATAR BARN!!!

Sen.. fasadvärmarna vi har fått hit till jobbet heter Optimus Prime .. finns det anledning till oro?

Igårkväll (medans jag hade pajdegen i kylskåpet) så byggde jag en lådkamera (Camera Obscura) av min Nikon D80. Kommer hålla på med lite småsaker på den för att experimentera och förhoppningsvis i slutänden bli en bättre fotograf.. kanske?

Uppdaterar med lite bilder senare ikväll.


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Jag tycker inte heller om barn.. speciellt inte sådana där jobbiga varelser!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010