1 år!


Yes!
Å lite till dessutom, har jag varit Stockholmsbo nu..


Känns jävligt bra, faktiskt!
Saknar inte Växjö ett dugg, det enda jag saknar där är mina vänner, men de kan ju faktiskt röra på sig de med .. haha.

2008 har varit ett fantastiskt år, på måååånga sätt!
Ska försöka spilta ner allt på papper innan jag bloggar upp det.. har hänt mycket!

Dvs: det kommer komma en årskrönika från mig! WOHOO!


(bilden har jag snott hejdlöst från Stoffes sida, det aset har ju gjort fel så man kan inte spara bilderna, utan man måste printscreena.. bah!)


2 kommentarer:

  1. Anonym

    Det är ett medvetet val av mig. Då jag inte genom skitprogrammet som jag även älskar :P Lightroom inte kan lägga till någon stämpel, man vill ju inte att folk ialf ska kunna få original kvalitén. Men jobbar på det har hittat tillägg som ska kunna fixa detta. Dock måste man betala för det och det finns inte att få tag på piratat.

     
  2. Anonym

    Åh vi ska skåla med skumpa imorgon så det sprutar om det! Fan va härligt det är att du finns här så nära vännen! :) *kram*

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010