Deadline..



Klockan är runt 20 på en lördagskväll.
Jag är aningens bakis fortfarande efter fredagens hejdundrande fest i Linköping.

Deadline för recensionen är söndagkväll.. och jag är klar med första utkastet runt 22-tiden.
Typiskt nog ligger jag lite över 1300 tecken för mycket, men jag är ändå nöjd när jag skickar iväg den för granskning.
Efter lite konstruktiv kritik från Redaktören så gör jag om det lite, hamnar på 200 tecken för mycket och ändå har en bra och saftig redogörelse. HEHE.
Det jag recenserar är kameran som står framför datorn, en Olympus E-520.
En kamera jag först hatade pga sin lilla storlek, plastiga känsla och billiga pris.. men som jag nu mer och mer tar in i mitt hjärta. Den är ju så liten, så smidig och enkel.

Nu ska jag egentligen bara skicka upp testbilderna med, sen är det good to go!

Jag är hungrig .. Flygande Jakob ikväll, mums!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010