Juldagen 2008


Här är hela gänget minus Nisse :)


Nu har mina Gracebilder kommit upp på växjöpuls ... klicka här för Grace-bilderna eller här, för Oleo bilderna!

För att citera Gotte i ett mail jag fick nyligen..


Tjena..
Jofan nu är dina bilder på g upp... det var snygga bilder juh.. lite vågade inställningar så jag fick rensa endel.. men dem du lyckades få till var snygga.. Vi brukar fota hyffsat säkra kort.. sen hellre specsa till några stycken sådär... Men jag vet det är ju din stil på att fota så heheh...

:P
Nu skall jag fortsätta mecka kort.

/Gotte


VA?! VÅGADE INSTÄLLNINGAR?! FFS .. de är ju så jag TAR kort!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Ååh, ser ut som ni hade riktigt kul. Fan att jag blev sjuk och inte kunde komma. Hade ju sett fram emot att få träffa er grabbar ju! Tycer ni får ta och åka ner och hälsa på Ola i Ronneby så kan jag ta med ett gäng sjuksyrror så kan vi dra ut och göra Karlskrona osäkert. :)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010