Smakprov och frukten av bördan..



Yup yup .. är halvvägs in i redigeringen ungefär!

Tills jag blir klar kan ni ju läsa min recension av en Olympus e-520 i senaste nummret av Digital Life!

Imorgon ska de tydligen besiktiga min lägenhet, min granne, tillika styrelseordföranden i föreningen jag bor i var å knackade på ikväll.
(lyckligtvis hade han inte hört festen igår, hehe..)
Men tydligen så var det bara min lägenhet kvar som de ska byta brevlåda å kolla lite saker med fönsterna i. Trevligt.. hoppas de känner hur avloppsrören luktar med, så man kanske kan få en renoverad toa med :P


Nu: SOVA å drömma sött!


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    å vem vet, kanske du kan få lite tv-kanaler med.. :P

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010