Utmaningen 1:

För ganska så längesen blev jag "utmanad" av Jenny via hennes blog.
Den går ut på att man ska skriva 7 roliga och oväntade saker som sig själv som inte många vet om.

Jag satte mig faktiskt och skrev dessa, och igår på en fika med Maria så blev jag påminnd om att jag glömde publicera den ;)
Sen att man egentligen ska skicka vidare till 7 pers .. det orkar jag inte göra!

Så.. here it goes!

1. När jag kör bil ensam längre sträckor har jag oftast sjukt tråkigt.
Då brukar jag rycka näshår, perfekt sysselsättning!
Man blir dessutom pigg av det!

2. Jag har riktigt, riktigt störd fantasi ibland och har en förmåga att kommentera allt jag gör i huvudet (tänk er John Dorian i Scrubs).

3. När jag gick i 1an på lågstadiet så kladdade jag ner en hel vägg med lera, vilket i sin tur gjorde att jag missade en ganska tråkig mattelektion pga att jag fick minsann rengöra den där vita tegelväggen.

4. Jag har med en dikt i diktsamlingen Immortal Verses Series som gavs ut 2005.

5. Som mest har jag vägt 112kg.

6. Jag har haft axellångt hår.

7. Jag kan dissa en tjej enbart pga en lukt, även om den inte är hennes.

Där ja!


2 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Vad för lukt är det som dissas egentligen?
    Om den inte ens kommer från henne själv... *_*

    Låter, ehm, underligt...

    (och borde du inte utmanat andra) =P

     
  2. eleni

    Ja det undrar jag med, vad är det för lukt?

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010