20090127 - Willys, Heiron City kl 20.30



Jag lägger upp boken tillsammans med mina övriga varor på kassan.

Kassören "Martin": "MYCKET bra val av bok!"
Jag: "Jaha, ja de sägs att den ska vara bra.."
Kassören "Martin": Ja, den är grym!
Jag: Okej, ja jag behövde något så jag kan läsa på toa.
Kassören "Martin": Ursäkta?
Jag: Ja, jag sa att jag behöver något att läsa på toa.
Kassören "Martin": Jaha.. okej.. ja den är bra iallafall.
Jag: Ja, du ser ju vad jag handlar (på bandet ligger ett paket Baklava och Keso .. och en massa te).
Kassören "Martin": (tittar på mig med en konstig min): Det blir 143kr
Jag: Okej.




Ja så tokit det kan bli!

Var på Ikea med Helén ikväll .. de vart kul!
Synd att de bygger om hela, nästan så man gick vilse, IGEN.

Men visste ni att de kränger reflexskärmar för 9kr styck där? ;)
Ska påbörja ett DIY-projekt med en Ringblixt till nu, har inhandlat allt jag behöver, ska bara skaffa mig en Dremel, eller en skruvdragare.. får se.

Skulle egentligen köpt ett skrivbord och stol, men jag ska suga lite på den där karamellen, men jag har en bra idé om ett klaffbord och en högre stol, så man både kan stå och sitta vid det.

Avslutar med en bild på det jag råkade tappa bara för att jag upptäckte att det var glas istället för plast ;)


Förlåååt!


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    *mutter mutter*

    Stackars lilla lampan... =/

    Men läs boken nu så jag får läsa den sedan! ^^

    Å du! I morrn, du och jag på hötorget, kl 18. BEEE THERE!
    Annars!! *_*

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010