Fredagsdansen!

Yo!

Jag tänkte införa en ny tradition här på bloggen: Fredagsdansen!
Har ju redan börjat med Rockvitsar på onsdagar.. hehe.

Fredagsdansen kommer vara en återkommande punkt där jag delar med mig av ett klipp från internettet.
Det kommer även vara en dans som jag ska försöka lära mig och själv visa upp på just fredagen eller lördagen, ifall jag nu skulle gå ut på party.

Så, därför tänkte jag fuska nu såhär första gången och köra med min favorit, låten som alltid gör mig glad och lycklig.

Eric Prydz - Call on me



Och, sen måste jag även flika in när jag och brudarna kör samma moves ;)


3 kommentarer:

  1. Anonym

    Denna måste ju bliven i framtiden! :D

    http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=119919555110

    finns på youtube också nånstans så du kan embedda, hittar bara den inte men ska leta upp den :)

     
  2. Patric

    Laszlo ..


    Nej, där blir det nej .. bestämt nej!

    Jag har redan tänkt ut nästa veckas ;)

     
  3. SvartSmurfen

    *asg*

    Alltså ... jag KAN inte höra den här låten utan att genast börja fnissa och sedan övergå i att skratta högt.

    Får ju den videon på dig framför min inre syn ... de är helt klart låten jag förknippar med dig.. ^^

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010