Från en konversation på msn ikväll:

G säger (20:55):
Jag ska aldrig blir kär igen.. Det är inte menat att jag ska ha nån som älskar mig..
Patric säger (20:55):
äsch då
G säger (20:56):
klart de är.. ALLA andra indoter som är fula, tjocka a norektiker och allt va de är hittar ju kärleken varför kan inte jag då få det.
Patric säger (20:57):
det kommer vi också göra en dag .. de är jag rätt säker på
G säger (20:57):
patrik du kan välja vem du vill
de kan inte jag

Patric säger (20:59):
hah.. näe.. så enkelt är det inte.. då skulle ju inte jag vara singel nu
G säger (20:59):
förlåt de är bara jag som är taskig av mig ikväll.
G säger (21:00):
men du kan faktisk ragga upp en hel del tjejer, vilket du med har gjort genom åren
Patric säger (21:00):
de kan väl du med .. å killar med för den delen!
G säger (21:01):
ha snacka för dig själv... De ända alla lägger märke till är brösten sen är de bara jaha
Patric säger (21:02):
ja, något måste man ju ha som folk blir attraherad av..
Vad har jag liksom

G säger (21:02):
en stor kuk

Patric säger (21:02):
den ser man ju direkt med .. not!
G säger (21:02):
haha ja du har ju visat den ett antal gånger
G säger (21:03):
hahha blomman o vad hette dem mer
Patric säger (21:03):
ja.. men inför vänner ja


VA?! Som om jag skulle springa runt å visa snoppen för alla?! BAH!
Btw .. om några veckor kommer 2008-års bästa penistricks här i min blog :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010