Jag skrattar så jag gråter..



.. när jag läser Amin´s inlägg om tjejer som gnider sig mot föremål på krogen..

Priceless!

Jag skulle kunna posta ett trettiotal bilder på tjockisar som gnider sig mot föremål från tiden när jag plåtade i växjö ..
Det är som om någon säger till dem, "if you see a pole, then stick to it"

Bilden är förövrigt från midsommar och föreställer tre tjejer som dansar och gnider sig mot en .. TÄLTPINNE!?

Men.. nu är det ju inte bara tjejer som gnider sig mot pålar och sånt.
Jag minns vagt en kväll i Halmstad för ett par år sen .. erhm ..


4 kommentarer:

  1. Anonym

    HAHAHA!!! Lite David Hasselhoff över den där!! :D

     
  2. Fredricsson

    Jofweafave, det är dags för dig att besöka ett övergivet plejs. Det här: http://ferdiksblogg.blogspot.com/2007/10/den-vergivna-dagen.html

    Det ligger i sthlm mannen. Maila för karta :)

     
  3. Anonym

    Minns allt den där kvällen och att samma kväll så slickade den killen på denna ganska äckliga påle :P

     
  4. Patric

    Melldén

    Jo, jag minns också det ... fick se bilden när jag letade efter denna :P
    En vacker dag kanske man lägger upp den också .. haha

    Undrar om inte det var samma kväll som du balanserade på statyer mitt i fontänen på Stora Torg? ;)

    Ferdik:
    Kodakhill .. mysigt!
    En mulen vårdag .. kanske?

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010