Lördag


DSC_6663, originally uploaded by jofawe.

Steg upp kl 7 för att vara på jobbet kl 8.
Jobbade till 10, å drog direkt därifrån till Skärholmen där jag införskaffade mig ett par nya byxor, behövde det sen jag hade sönder ett par på nyår ;).

Efter det så stanna jag till på K-rauta och köpte det som saknas på min ringblixt jag håller på att tillverkar nu.
Sen, hem och la mig i soffan och läste The Dirt.

Nu, efter en låååååång dusch, ska jag dra mig utåt Sumpan för att träffa OGC-gänget över en middag.
Kommer nog bli en kul kväll, hehe.

Bilden är tagen med min D300 och nya ringblixt.. lookie lookie i ögonen, pretty cooooool!


4 kommentarer:

  1. Anonym

    Tycker det är illa att du inte besöker mig när du är ute i söderort. Jobbar ju bredvid K-rauta

     
  2. Patric

    Jag visste ju inte att du jobbade igår, du skulle ju vara ledig Lör-Mån :)

     
  3. Anonym

    Tack för igår, va jttekul att leka me besta hestarna :)

     
  4. Anonym

    sweet...

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010