Magsjuk..

Jag skulle egentligen berätta om hur jag blev turk en stund igår, men eftersom jag mår riktigt dåligt så skiter jag i det .. tar det när jag piggnat till lite.

Resan hem från Tyresö igår gick väl sådär .. men hey, få förunnat att spy i en papperskorg, och dessutom få applåder efteråt :P
Gick hem från Slussen, hela Hornsgatan och över bron.. det var ... jobbigt.
Det ligger lite pizzor i rabatterna längs gatan nu.

När jag väl kom hem så började helvetet .. allt rinner ur mig som om man pressar en fuktig svamp i handen.
Blä!

Nu har jag iaf fått behålla det enda jag ätit idag, två deceliter Nyponsoppa.
Det var kl 11 jag åt det.
Vaknade runt 6 i morse, på toan.. uscha.. måste fixa golvvärme ifall det här ska fortsätta.

Nu blir mitt största projekt att flytta bilen som står parkerad nere på gatan, blir så jäkla dyrt om man inte betalar :|

Så .. först toa, sen duscha, sen toa igen kanske ... sen blir det till att gå en liten sväng.
Sa jag att jag har feber med?!


4 kommentarer:

  1. Anonym

    Men stackars liten! Jag va vinterkräksjuk på julafton så jag vet hur "kul" det är. hade jag varit i storstan hade jag lätt kommit dit och tagit hand om dig Naughty Nurse-style ;)

     
  2. SvartSmurfen

    Stackare där...

    Hoppas du mår bättre nu .. tänker på dig gör jag.
    Inte för att de hjälper...

    Men men.
    Må bättre.

    *Kramar om!*

     
  3. Anonym

    Krya på dig..
    Å nu vet du att jag smyger in lite här då och då :P
    Kram Bison

     
  4. Anonym

    Oh fy faan... Stackare!
    Hoppas du piggnar till snart! Riktigt snart!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010