COOKIEMONSTER!




Patric - Work it.. säger (20:27):
http://www.youtube.com/watch?v=Ptbp0pmcg3U
COOKIEMONSTER!!
ColinZeal säger (20:28):
hon är ju stenad. Å
Patric - Work it.. säger (20:28):
haha
ColinZeal säger (20:29):
"i love you"
*insert msn hjärta här*
vilket sött klipp
Patric - Work it.. säger (20:29):
oehört!
Patric - Work it.. säger (20:30):
typiskt barn att komma undan med en sån sak med..
Tror inte min chef skulle uppskatta om jag sa så när jag klantat mig
ColinZeal säger (20:30):
jag ska börja köra det där på jobbet
Patric - Work it.. säger (20:31):
gör det!
ColinZeal säger (20:32):
fy fan det är en sån där charmig unge man ska få sen
Patric - Work it.. säger (20:32):
haha.. tror du verkligen på det själv?
såna barn finns inte..
ColinZeal säger (20:33):
mine is gonna be a monster karma will fuck me over :P
Patric - Work it.. säger (20:34):
hahahah


Så sant som det är sagt.. såna barn finns inte, detta är ett typiskt "åh vad vi älskar barn"-klipp som nån prånglar ut då och då. (hur i helvete kan det klippet ha 78 miljoner views?!)
Eller.. det är sånt som småbarnsföräldrar prånglar ut det för att visa för alla att just DERAS barn är sötas och bästast.
Och för att jävlas med oss som inte gillar barn..

Nej, usch vad jag hatar småbarnsföräldrar!
Kermit är rätt bra däremot .. en sån skulle man haft! ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010