Epic Failure..

Jojomen .. men det skriver jag mer om när jag kommer hem från jobbet idag.

Man kan säga att jag är trött och sleten.. och av någon anledning så kunde jag bara sova 3 timmar i natt. Blä!

Men snart kommer ni få läsa om min helg, där det ingår lite Packapakkaadpackaddsäck, punktmarkeringsspyor (inklusive bilder), läskiga Braveheart-målningar, nagellack i dörrögon, historien om hur jag tog en taxi 400m och hur man egentligen hälsar på en man i Holland ;).

Men nu .. ska försöka starta upp hjärnan, är lite svårt att få bort skärmsläckaren.


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Du glömde kycklingkören i sängen lördag förmiddag... ;)

    Din nya MANliga vän i Halland hälsar till dig förresten!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010