Igåååår...

.. sov jag jättelänge efter att ha kommit hem gaaanska sent på natten.
Jag hade iofs väldigt trevligt och gemytligt hos Lina där med Joel å Selma: God mat, massa sött och massa komedi på det där.
Sen en snabbvisit i Slöddertälje och en turisttur i Farsta Strand, sne bums i sängen å soooova!

När jag sen vaknade trollade jag fram en brakfrulle i form av Pasta med bacon och rått ägg ;).
Efter en stund var det dags för mig att dra vidare till sööööder och biografen där jag skulle se "Män som hatar kvinnor" med Gis. Vi valde den tidiga föreställningen för filmen är ganska lång (tror den klockade in på 2.20 ungefär). Å vi hade planerat att äta lite efteråt.
Men filmen var skitbra, lite tur att det ändå gått ett år sen jag läste boken, hade glömt tillräckligt mycket för att inte förstöra det roliga i den ;).
Men när jag kollade på den så slog det mig att jag måste träffa Ronja igen!
Nu vet jag iofs att hon kommer hem till Sverige i juni, men det är ju skiiiiiiiiiitlångt tills dess :|. (För den som inte vet det så är Ronja min alldeles egna Lisbeth Sahlander).

Efter bion så gick vi till Koh Phanang där vi ställde oss i kö för att få ett bord. Det tog ungefär 2 öl (eller i vanlig tid strax över en timme) och mycket skratt och sånt.
Sen när vi fick bordet så åt vi och ja.. kvällen tog inte slut förrens vi i stort blev utkastade av en jättestor svart man dom såg ut som han i "The Green Mile" för att de skulle stänga.

Idag vettifasen vad jag ska göra.. ska iallafall börja med att kolla på Fass.se :|


1 kommentarer:

  1. Anonym

    ser fram emot nästa tillfälle!
    Love you vännen <3

    ...och tack för att du finns i mitt liv.

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010