Bilder från helgen


Strangers
(Jag älskar denna bilden, verkligen talande för hur tunnelbanan funkar här.. ingen ens vågar kolla på varandra)

Empty streets
(Inte från denna helgen, men den är rätt talade för hur tidigt vi gick upp!)

Funny Commersial
(Iofs inte från denna helgen heller, men den är söt!)

Townhouse Silhuette

Sunset over Birka Paradise
(Tagen förra året, men jag gillar den så mycket att den kommer upp här igen!)

Sunbathing

Beer

Bubbles

Hooch

Waitress

Beer

Waiting

Waiting


3 kommentarer:

  1. Gis

    vad synd att du gjorde bilden från odengatan svartvit... =/

     
  2. SvartSmurfen

    Men jag måste bara säga som jag sagt så många gånger förr ... älskar dina bilder... =)

     
  3. Sann

    Jag som kommer från en liten by skulle stirra på alla i denna tunnelbana :P hehe =)

    Otroligt fina bilder får jag lov att säga..

    Ha en fin lördag!!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010