Å finalisterna är:


Japp, då har jag sökt upp de som är på topp tre på min besöksstatistik:

22.03 - 79.102.234.121 - Telenor - Stockholm
22.11 - 79.136.60.141 - Bahnhoff - Linköping
22.16 - 85.226.178.33 - B2 Bredband - Umeå

Det vill säga, den som är 22.03 är garanterat min (eftersom samma IP uppdaterade bloggen 2 sekunder senare ;))
Och jag vet vem den i Umeå är, och den i Linköping har ju skrivit vem det är.

Dessvärre kan jag inte avgöra vilken som är vilken, utan det får DU avgöra.

Skriv i kommentarerna, den som får flest röster får presenten! ;)


5 kommentarer:

  1. oljo

    22:11, helt klart! =)

     
  2. Elliz

    Jag håller med Oljo! Jag är inte ett dugg partisk :P

     
  3. Anonym

    icke, obra förslag tycker jag av övriga, UMEÅ!

     
  4. CrisUbilla

    Linköööpiiing! ;P

     
  5. Patric

    men komigeeeeen .. nåååån mer måste ju rösta på umeå, särskillt alla från växjö ;)

    Röstningen avslutas på måndag tänkte jag.

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010