Lägenheten


Som ni vet så är jag ganska sugen på att göra om min 36kvm stora etta här på Kungsholmen till en 2:a. (Om än en väldigt liten sådan, men man får tänka stort ;))

Här är ett förslag som jag slängde ihop baserat på det jag har (så jag slipper köpa ett helt nytt kök, de jag har är ju bara ett halvår gammalt) och lite extra.
Som det ser ut nu så måste jag riva väggen mellan köket och rummet, och stänga igen dörren från hall till kök.

Vad tycker ni? Ni som varit här vet ju hur det ser ut .. haha.


4 kommentarer:

  1. anna

    jag har ju ingen aning om hur de ser ut nu men de kommer säkert bli jättebra... skönt med ett litetsovkrypin lixom..:P


    jaooo fotografera.. kanske de kanske..:P fotoidé?

     
  2. Patric

    Det är en vägg där kylen står som går ända till fönstret med en dörr in till köket där sängen står.
    Så köket är ett dubbelkök, men jag gillar L-köken mer .. hehe.
    Sen är det en dörr där mellan kyl å diskho.

    Å visst är det skönt med en sovhörna, oooorka ha tv å sånt vid sängen, kommer ju aldrig i säng!

    Å foto idé, oooja, tänk dig körsbärsträd och någon form av ljusklänning, ganska tidigt på morgonen eftersom de är så inutavhelvetes med folk där jag tänkt mig annars ;)

     
  3. anna

    OH jag älskar körsbärsträd. Det låter grymt! :D

     
  4. Selma S

    Med tanke på att jag föreslog det så är det AWESOME! Kan pillas på lite mer dock!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010