Två jävla timmar!

Å jag är fan inte ens i tumba än..
Å pissnödig av bara helvete är jag med!

.................
Yes! Passade på att pissa i tumba, nu går de lite bättre

................
Nytt hastighetsrekord till linköping, 1.32 (eller 3.40 kanske de var..) köerna släppte när jag kom till södertälje.
Nu: välförtjänt friscomål på max :)
sen: nytt rekord till alvesta? ;)

.................
Resultatet .. 7,5 timma i bilen för att ta mig från Stockholm till Alvesta.. det är fan skandal!

Länk till skiten i DN


2 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Haha bra där! ^^

    Kör stabilt nu... ;)
    Ingen idé att be dig köra lugnt och stilla när köerna väl släpper kan jag tänka mig. =P

    Ha de bra där nere.
    Men se till att akta dig lite för Mintuun nu bara.. ;)

    Kramis!

     
  2. oljo

    Du får la säga till alla idioter att dom inte ska krocka så allvarligt att dom måste stänga av trafiken i båda riktningarna nästa gång. ;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010