Bara så ni vet..

.. jag är INTE sugen på att åka ner till Växjö och Allkårsfestivalen nästa helg.

Inte ett dugg faktiskt, finns bättre saker att lägga pengarna på för min del.
Sen skiter jag ganska h ö g a k t n i n g s f u l l t i om någon blivit singel och helt plötsligt kan hitta på massa saker med sina gamla vänner som helt plötsligt duger.

Nejtack.. någonstans drar jag gränsen och den går .. här!

__________________________________________________________


Såg ni? (Gränsen alltså?)


Så, Ola, Nisse, Mellden och Engan å vemmerdenuärsomtänkt åka ner.
Vi får ses någon annan gång istället..


2 kommentarer:

  1. Laszlo

    Vafan!

    Allkårsfestivalen är ju Växjös Oscarsgala, Winter Music Conference och Rio-festival. ALLT I ETT!

     
  2. Anonym

    Men.. Vem ska jag nu fotografera när vi shotar jäger hos mig?
    Tycker du ska ändra dina planer..

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010