Fick följande mail igår, skickat via min Youtube-sida:
(läs det gärna som det står, ja alltså skrikandes .. haha)

kaninen78 har skickat ett meddelande till dig:


hej HEJ JONAS!
HUR LÄGET? VAD BRA LÅT`
GILLAR DU DJUR?
JAG BOR PÅ tJÖRN ÄR DU MEDLEM I KAMRAT.COM
JAG HÄR DET

MKH SUSANNE


HAHAHAHAHAH
Oooookej, hon tror antagligen att jag är Jonas Altberg, dvs Basshunter, eftersom jag har en bild på honom som visningsbild på youtube.
Nu är frågan, hur svarar jag på detta mailet?

Jag är enormt sugen på att driva med henne.. hihi.


5 kommentarer:

  1. Maria

    ha ha ha fy satan va roligt! frr!

     
  2. oljo

    Det är inte en fråga om, utan snarare ett utropstecken att du ska driva med henne! =D
    Du har dock bättre fantasi än jag när det gäller sådant så jag litar på att du lyckas bra. =)

     
  3. SvartSmurfen

    OMG!

    Det var inte många rätt i det mailet du!^^

    Ska spåna lite med min hjärna när vi vaknat till liv, se om vi inte kan komma på nått dumt ... och elakt. ;)
    Än så länge går min hjärna på viloläge...

     
  4. Gis

    NU SKA DU INTE VARA SÅN, HON KANSKE ÄR JÄTTE TREVLIG.

    ...kan du inte bara skapa ett användarkonto på Kamrat.com och driva med henne där?

    Hihi

     
  5. S o f i e

    haha, hoppas du kom på ett bra sätt att driva med henne :D

    ja det har du rätt i, d80 har jag hört ska vara riktigt bra :). Det är ju bara nikons amatör/instegskameror som e värdelösa :D resten e ju bra :).

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010