Gårdagen...



Min gårdag såg ut enligt följande:

1. Jobba 6.30 till 13.00
2. Gå till Stadshuskajen
3. Hoppa på en skärgårdsbåt
4. Blivit mobbad för att jag inte visste att det var en sluss vid Skanstull
5. Kommit fram till en herrgård, Nyckelviken
6. Spelat ölbrännboll med jobbet
7. Fått fetepisk av chefen i brännboll
8. Ölboulat
9. Druckit mera
10. Åkt buss
11. Blivit lockad med hjälp av sprit
12. Köpt Tonic
13. Druckit Gin&Tonic och pratat massa lärarminnen
14. Gått till Structure
15. Fotat massa i den assköna lokalen Clustret
16. Gått hem
17. Somnat


Idag ska jag:

1. Vaknat i hallen [x]
2. Gått upp å lagt mig i sängen [x]
3. Vaknat igen [x]
4. Ta en öl på balkongen i bara underkläderna [x]
5. Dra till bolaget [ ]
6. Åka bil [ ]
7. Ligga i en park [ ]
8. Gå på 30-årsfest [ ]
9. Festaaa [ ]



NU JÄVLAR ÄR DET SOMMAR!!!


1 kommentarer:

  1. Gis

    Du sa att du skulle till scchhtruchturrh när jag frågade vad du skulle göra på kvällen... fyllo!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010