Sommarplågor



I takt med att solen tittar fram och tröjorna åker av så brukar det även kika fram ett gäng låtar som kommer plåga oss hela sommaren.
Jag har ju redan varnat för Promoe - Svennebanan, men jag brukar ju fastna för helt andra, lite mer ostigare låtar.
Förra årets LÄTT bästa sommarlåt är ju Dj Pish - Tjena tjena, årets solbränna och året innan dess var det ju Werkanderz Dansbanderz - Nu svärord är det sommar (som förövrigt vann P3´s sommarlåtsgala det året ;)), innan dess Baby Alice - Mr DJ... jag kan hålla på länge då det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat ;)

Så, till saken nu: Jag ska lista de låtar jag tror på nu innan midsommar, och ni kan ge er fan på att den jag gillar mest även kommer spelas på midsommar ;)

Videon överst är Rare - Nu är den här.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010