Tisdagar ... allt händer på tisdagar!

Somnade sent igår pga att jag hade tvättstugan till sent igårkväll.
Å idag på jobbet var de lite stressigt, å när jag ääääntligen fick sluta och tog mig ner till garaget så ser jag att min bil står utan tanklock..
Då har de varit några JÄVLAR nere i garaget i natt och försökt slanga bensin.. AS!
Lyckligtvis hittade jag tanklocket under bilen, och det gick att snäppa dit det.

Så, jag åkte hem och smsa Helen om att vi kunde dra till Ikea ikväll, å de blev tillåmed så att Maria följde med :)
Här är de bilderna!

Grönsakssymfoni? Jag vill ju ha tysta grönsaker!

Maria hittade en hest, oväntat va? ;)

Helen försöker övertyga mig att komma hem till henne utklädd till Byggare Bob.

Jag hittade en ascool sminkspegel med "ringblixt-effekt"

.. å en lurvig matta

Å de hade precis regnat, å regn å solnedgång, klockrent!


Sen fick vi "Gult snør i munnen"




Å just det.. Fluff-postern är offentlig och klar nu :)


Den är SÅ snygg!

Både Gis, jag och Mico, som självklart har haft väldigt olika uppfattningar om hur vi vill ha den utformad, blev kära i denna direkt.
Laszlo är sveri.. nej, världens, grymmaste grafiker!


2 kommentarer:

  1. Maria

    Det va en riktigt kul kväll igår :) Hesten är best!

     
  2. Fluff

    Laszlo är hur bäst som helst! ...han behövde bara.. ja, styras lite ;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010