10 juli 2009

.. är datumet då jag gör min sista dag på Skanska.
Iallafall för den här gången.

Som sagt, min chef hade försökt få tag på mig under dagen, men då jag ersatte två personer och samtidigt försökte få mina egna uppgifter att gå ihop så hann jag helt enkelt inte svara (plus att nummret var okänt för mig då Skanska har fått för sig att byta nummer på alla) .. nåja.

Det är alltså, trots att mitt distrikt drar in ofantliga pengar, arbetsbrist (läs: alla sura gamla 40talister som sitter och inte har några jobb får företräde istället för de där nya, unga och fräsha produktionsledarna) i hela Stockholmsregionen.

Det är iofs ingen överaskning att beskedet skulle komma, har hela tiden känt att jag kommer bli av med det, om inte första vändan så garanterat i andra.
Men nu blev det första vändan.. å det är inte så mycket att göra åt det.

Så .. nu är jag ute på arbetsmarknaden igen.
Dags att börja ta och leta bland alla el-kontakter jag har här i staden nu ;)

-badumtish!-


3 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Eller ta tag å satsa på lite andra drömmar du har och kanske vill förverkliga...

    Ingen tid är bättre för de än nu... ^^

    Det är skit att de kom, men som sagt, inte oväntat ... men som min mamma säger: Det löser sig!

    Å vi finns här på sidan och hejar på! =)

     
  2. Daniel Strååth

    tråkigt för dig Patric. Då kommer du hem till växjö snart igen då ? ;)

     
  3. farmor

    Daniel, det är INTE aktuellt. :-p

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010