Fredagsdansen



Jonas - Parta lite granna

En klassisk partylåt som jag vet ligger en vän ganska nära ;)
Det stämmer även in på vad som händer i helgen ;)

Kolla in bussen vi ska åka med:

Platser: 48 sittplatser + 1 guideplats

Utrustning: Aircondition, toalett, WiFi - trådlöst internet, 6 st DVD-skärmar, subwoofers, TV (TV1, TV2 och TV4), varmvattenberedare, Trepunktsbälte, varmluftsugn och extra stort benutrymme.


Jag menar .. wooooooow .. Varmluftsugn! Då är ju festen räddad! :)

Å ikväll blir det Dubfire på F12, schtekigt värre, föris hos mig dessutom!


.. Parta lite granna, parta lite granna, allt jag vill göra är att parta lite granna!


1 kommentarer:

  1. ex-kombo

    Jag gissar att du syftar på att den ligger nära mig...? ;-)

    Kul att du hittade den till slut, shit vad vi letade förra våren!!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010