Har du 11 minuter och 40 sekunder över av ditt liv?

Kolla närmare här då!

Okej, jag erkänner, jag är kille! (Surprise surprise!)
Killar gillar bilar .. och brudar .. å bärs!

Jag med!
Så.. jag är kille!

Jag gillar även tvprogrammet TopGear, som sänds lite då å då i brittiska BBC (som är deras publicservice-kanal)
TopGear har gått från att vara ett halvmesigt bilprogram med sjukt mycket humor, till ett asgrymt program med extremt grabbig humor.

Ta tillexempel detta avsnittet, då de ska testa en Ford Fiesta efter att en tittare vid namn Needle (kaaaaaaanske att de driver med gamla TopGear medlemmen Tiff Needle som nu jobbar med Fifth Gear, på en annan kanal) skrivit in och sagt att de inte testar bilar ordentligt längre.

Så .. de testar den .. på .. vad ska jag säga... ett VÄLDIGT TopGearigt sätt.
Viktiga frågor som om den är praktisk, om den är ekonomisk, om den är kul att köra, om den klarar att bli jagad genom en galleria av busar i en Corvette och om den är grön får svar.








Detta är humor, på MYCKET hög nivå!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010