Midsommar - eftersnacket..



Här är den mest spelade låten iallafall .. och det är även den som flest sjunger på stan :P

AAARAPPAAAAPAPPAPAPAPAPAPAAPPAAAAAAAAAA!!!!

Sen måste jag bara säga att jag är grovt besviken på att alla utom jag fick ligga, de är fan orättvist! :P

Nu är jag hemma efter en dryg resa där jag (som var fullare än fullast igår) fick den stora äran att köra från Värnamo. Men efter lite krubb så var de rätt lugnt ;)

Nu så .. äh .. de blir väl nån öl eller två till ikväll!


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Ahh de är lätt årets låt.
    Har varit det på Galaxen i typ 2 månader redan... ;)

    Å att du inte fick ligga var väl ganska självvalt endå ... i alla fall som de lät på dig under helgens gång.
    Kanske ett visst elakt mms på midsommaraftonen fick dig att avstå... ^^

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010