Midsommarlåten ..



Denna låt spelades flitigt i vårt partytält på midsommar.. faktiskt inte ens jag som valde!


Jag måste komma i säng tidigt idag.. MÅSTE!
Det håller fan inte att komma hem kl 00-01 hur trevligt jag än haft det.. i flera dagars tid.

Idag ska jag dessutom på infomöte om uppsägningen på huvudkontoret.. suck.. orka vara neger!

Sen finns det av förklarliga skäl orsaker till att jag inte fixat varesig kryssningsbilder eller något annat den senaste tiden. Det kommer, jag lovar, men jag har fan inte tid med det nu..

Igår gick det dessutom upp ett ljus för mig om en sak, och jag.. jag vet inte om jag ska våga följa hjärtat, eller om jag ska gå på magkänslan.


1 kommentarer:

  1. Maria

    Magkänslan brukar väldigt sällan ha fel:)!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010