Roadtrip, ett trevligt sätt att resa!

Efter ungefär 36 timmar i en bil tillsammans med tre vänner så kan jag säga att det är en fantastiskt trevligt sätt att resa på. Vi har skrattat, pratat massa skit, försökt sova i baksätet å trängts med en stor kylbox.
Självklart tog vi min bil, en bil som ser väldigt liten ut, men som har oanade resurser, och duger utmärkt till 4 pers plus packning och ett stopp på bordershopen i tyskland.
Vi packade i mjuka väskor som går att pressa ihop (å så att de går in extra mycket skit i bagaget haha)

Sen dehär med benutrymme, just nu sitter jag som en kung, i baksätet, bakom joel som är nästan lika lång som jag.. och jag kan fan sträcka ut benen lite.
Men sova, det kan man nästan glömma, ja såvida du inte är en akrobat eller något..


1 kommentarer:

  1. oljo

    Och jag som trodde du va smidig som ett kylskåp, inte som en torktumlare. =P

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010